dijous, 14 de juny del 2007

Visitants.

Tinc un visitant a la meva taula. Una aranya saltadora. És molt petita, potser fa 1 cm de llargada. A l'abdomen té unes taques blanques precioses, fan un dibuix que semblen una màscara africana.
La deixo estar per aquí i de tant en tant la veig per sobre de la pantalla o del calendari... Se sembla una mica a aquesta d'aquí. De tant en tant, si faig un cop a la taula, s'atura com vigilant suposo que espantada de que li pugui passar alguna cosa. És curiós com va pertot arreu investigant.
El que no entenc és com deu haver arribat fins aquí, pobreta! A migdia miraré d'agafar-la amb un pot i portar-la a algun parc, segur que estarà millor que no pas aquí.

Visitantes.
Tengo un visitante en mi mesa. Una araña saltadora. Es muy pequeña, quizá de 1cm de largo. En el abdomen tiene unas manchas blancas preciosas, parece una máscara africana.
La dejo estar por aquí y de vez en cuando la veo por encima de la pantalla o en el calendario... Se parece a la que se ve aquí. De vez en cuando, si doy un golpe a la mesa, se queda parada, vigilando, asustada de lo que pueda pasar. Es curioso ver cómo va investigándolo todo.
Lo que no entiendo es cómo debe haber llegado hasta aquí, pobrecilla. A mediodía intentaré cogerla en un bote y llevarla a algun parque, seguro que estará mejor que aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada