dimecres, 22 d’octubre del 2008

Ten things I'm loving right now

En resposta a l'Amanda...
1. Fer les petites coses per regalar quan és l’aniversari o el sant d’algú de casa.
2. Veure com la nostra casa és cada cop està més habitable i s’hi està millor. Encara falta, però es noten molt els canvis.
3. El Pau està millor, més segur, més content, més trapella.
4. L’Anna, xapó! Va explicar davant tots els pares i mares què havia passat al cau(un follet es va fer un trau al cap). Cap dels altres follets va obrir la boca.
5. Alletar l’Íria. Aviat farà 4 anys. Sé que aviat s’acabarà i és difícil deixar-ho, tallar aquest lligam que encara ens uneix com quan era petitona.
5. La Marta. Tan assenyada, tan gran.
6. La perspectiva d’un sopar amb els TT’s. A imitació del que em va explicar l’Anna: a tal hora a l’aeroport i anem el cap de setmana a un lloc que has d’endevinar amb les pistes que et donaré. Nosaltres farem: a tal hora a la cantonada qual, amb x diners a la butxaca i a veure si us agrada. jejeje
7. Veure com tots a casa fem servir les bosses que vaig fer amb les samarretes. Va bé tenir-les penjades a la porta, així no ens les descuidem.
8. Els dibuixos dels nens. La millor decoració per a casa nostra. En tenia una pila i ahir els vaig retrobar.
9. El meu racó de cosir. Què bé poder posar-me a cosir sense haver de preparar res, només la roba i el fil! Això és el que he guanyat arreglant l’estudi.
10. Pensar coses diferents per sorprendre a tots els de casa, coses que serveixen d’excusa per fer una petita festa i que ara no puc dir, perquè potser s’enterarien!

En respuesta a Amanda...
1. Hacer las pequeñas cosas para regalar cuando es el cumpleaños o santo de alguien de casa.
2. Ver como nuestra casa está cada vez más habitable y se está más a gusto. Aún falta, pero ya se notan mucho los cambios.
3. Pau está mejor, más seguro, más contento, más travieso.
4. Anna, xapó! Explicó delante de todos los padres lo que había pasado en el cau (un follet se hizo daño en la cabeza). Ninguno de los otros niños dijo nada.
5. Amamantar a Íria. Pronto hará 4 años. Se que pronto se acabará y es difícil dejarlo, cortar este lazo que nos une desde que era pequeñita.
5. Marta. Tan juiciosa (traducido con translendium jejeje), tan mayor.
6. La perspectiva de una cena con los TT’s. A imitación de lo que me explicó Anna: a tal hora en el aeropuerto y se van el fin de semana a un sitio que tienen que adivinar con las pistas que les da el organizador. Nosotros haremos lo mismo pero en pequeña escala: a tal hora en la esquina cual, con x dinero en el bolsillo y a ver si les gusta.
7. Ver cómo en casa todos usan (usamos) las bolsas que hice con las camisetas. Va bien tenerlas colgadas de la puerta de la calle, así no nos olvidamos de cogerlas.
8. Los dibujos de los niños. La mejor decoración para nuestra casa. Tenía un montón guardados y ayer los encontré.
9. Mi rincón de coser. ¡Qué bien poder ponerme a coser sin tener que preparar nada, sólo la tela y el hilo! Esta es una de las cosas que he ganado con el arreglo del estudio.
10. Pensar cosas diferentes per sorprender a todos los de casa, cosas que sirven de excusa para hacer una pequeña fiesta y que ahora no puedo contar porque quizá se enterarían.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada