diumenge, 14 de desembre del 2008

Una feinada, aquest cap de setmana.

Hem començat a preparar el nostre arbre de nadal. Normalment ja el tenim fet, però aquest any encara no hem pogut. A veure si el pintem i decorem abans del cap de setmana...
El calendari d'Advent deia que avui havíem de fer 'mantelitos mágicos' i això hem fet. Tots, perquè a tots ens agrada fer-ne. La capsa n'està plena, per decorar la casa.
També hem fet el regal de l'amic invisible: l'Anna una bosseta que amaga un joc, un tres en línia; el Pau quatre cotxes de curses fets amb pinces de fusta.
Mucho trabajo, este fin de semana.
Hemos empezado a preparar nuestro árbol de navidad. Normalmente ya lo tenemos hecho, pero este año aún no hemos podido. A ver si lo pintamos y decoramos antes del fin de semana...
El calendario de adviento decía que hoy teníamos que hacer mantelitos mágicos y eso hemos hecho. Todos, porque a todos nos gusta hacerlos. La caja está llena, para decorar la casa.
También hemos hecho el regalo del amigo invisible: Anna ha hecho una bolsita que esconde un juego, un tres en raya; Pau cuatro coches de carreras hechos con pinzas de madera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada