dissabte, 25 de desembre del 2010

Noves tradicions.

Les tradicions comencen un dia, sense pensar-hi, i es converteixen en tradicions perquè agraden als qui han viscut aquell moment.
Ahir al vespre, abans del sopar de la nit de nadal, vam donar-nos els regalets que havíem fet nosaltres. El comentari de la Marta va ser 'A veure si ho fem cada any!'. I sí, a mi també m'agradaria repetir-ho. Aquests regalets volen dir que 'penso en tu, t'estimo i dedico el meu temps i els meus esforços a fer-te una coseta que espero que t'agradi'.
***
Nuevas tradiciones.
Las tradiciones empiezan un día, de repente, y se convierten en eso, en tradiciones, porque gustan a los que han vivido ese momento.
Ayer, antes de la cena de nochebuena, repartimos los regalos que habíamos hecho para los demás. Cada uno preparó el suyo con cariño, haciendo algo que podía y sabía hacer. El comentario de Marta fue: 'A ver si lo repetimos cada año'. Y a mi también me gustaría que lo repitiéramos. Esos regalitos significan que 'pieenso en ti, te quiero y dedico mi tiempo y mis esfuerzos a hacerte una cosita que espero que te guste'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada