dimecres, 14 de desembre del 2011

Soap saver.

Estic fent servir les pastilles de sabó que vaig fer a casa. M’agrada la seva olor, el tacte, com deixen la pell... Però de tant en tant, rellisquen de les mans. I quan es mullen s’estoven. I quan queda un trosset petit... s’escapa de les mans i costa de fer-lo servir.
Per tot això, quan vaig veure un soap saver o estalvia-sabons vaig pensar que n’hauria de fer un per provar com anaven. I aquí està: fet i estrenat! Bé, a la foto encara no estava estrenat, però ara ja sí. I va molt bé: no rellisca de les mans, i quan hi ha un trosset petit es deixa la bossa amb la pastilla que s’hi posi nova. Aquesta és ben senzilla. Provaré nous dissenys a veure què tal.

***
Soap saver.
Estoy utilizando las pastillas de jabón que hice en casa. Me gusta su olor, el tacto, cómo dejan la piel... Pero de vez en cuando resbalan de las manos. Y cuando se mojan se ablandan. Y cuando queda un trocito pequeño... se escapa de las manos y cuesta enjabonarse con él.
Por todo esto, cuando vi un soap saver o ahorra-jabónes pensé que tenía que hacer uno para probar cómo iban. Y aquí está: hecho y estrenado! Bien, en la foto aún no estaba estrenado, pero ahora ya sí. Y va muy bien: no resbala, y cuando queda un trocito pequeño se deja en la bolsa junto con la pastilla nueva. Este soap saver es muy sencillo, tengo que probar nuevos diseños a ver qué tal.

4 comentaris:

  1. no hu entenc, osigui es una boseta de fil, on hi poses el troçets sobrans de sabo tots junts i t'ensabones directament amb la bossa ???

    roser

    ResponElimina
  2. Exactament, Roser, és això que tu dius. Però no només els trossets sobrants, sinó també la pastilla nova, tot allà dins.
    I va bé, molt bé.
    :)

    ResponElimina
  3. ahhh , pues ja hu probare.
    gracies

    roser

    ResponElimina