dimarts, 27 de febrer de 2007

Diumenge. Excursió a Can Mercader.

De bon matí, picnic al sofà de casa. S'estàn posant de moda els picnics a l'hora d'esmorzar: ràpids, del gust de tots, divertits.

Després volem anar a Can Mercader, Cornellà, volem pujar al trenet, dinar al parc i jugar allà tot el dia.
Hi anem en metro. El viatge és llarg i després hi tenim un bon tros a peu. Però al final hi arribem. Al bassal on estaven les tortugues ja no n'hi ha cap, està molt brut. Tirem cap al trenet. No hi ha gaire gent. Perfecte! Hi pugem dos cops.
Quan estem pensant en anar al parc infantil s'aixeca un vent molt molest i el cel s'omple de núvols. El Pau no es troba bé. És millor tornar a casa.

Per la tarda ens dediquem a la rebosteria: pastís de poma. Boníssim.


Després, una estona jugant a l'ordinador.

Por la mañana temprano, un picnic en el sofá. Estamos poniendo de moda los picnics a la hora de desayunar: rápidos, del agrado de todos, divertidos.

Después queremos ir a Can Mercader, Cornellà, queremos subir al trenecito, comer en el parque y jugar allí todo el día. Vamos en metro. El viaje es largo y después hay un buen trecho a pie. Pero al final llegamos. En la charca donde estaban las tortugas ya no se ve ninguna, está muy sucia. Seguimos hacia el 'trenet'. No hay demasiada gente. ¡Perfecto! Hacemos dos viajes en dos trenes distintos (uno de ellos el AVE). Cuando estamos pensando en ir al parque infantil se levanta un viento muy molesto y el cielo se llena de nubes. Pau no se encuentra bien. Es mejor volver a casa.

Por la tarde nos dedicamos a la repostería: pastel de manzana. Buenísimo.

Después, un rato jugando en el ordenador.

Cap comentari:

Publica un comentari