divendres, 14 de setembre del 2007

Hem estat de vacances...

... i no he tingut temps de venir aquí a explicar com anaven ni què fèiem.
El resum del que hem fet és aquest: hem anat a un poble de la província d'Osca. 15 dies. Amb nosaltres s'ha quedat l'Ori, l'altre germà de la Marta. Ha estat genial per a tots.
Hem fet, sobretot, deures! (per treure a qualsevol de polleguera), alguna excursió, visitat uns amics (gràcies! Va ser un dia meravellós!), muntat a cavall, anat al riu (on la Marta i l'Anna van remullar-se de cap a peus :-D), pintat, dibuixat, ... Moltes coses i massa poques! Quan estàs de vacances sembla que el temps corre més i no tens temps de fer tot allò que t'agradaria o que voldries.
He après a fer trenes de 10 cordes!! Són molt boniques i fàcils de fer.
Per acabar les vacances: una caipirinha (demà us explicaré com es fa per que qui no en sàpiga provi de fer-la).
I l'últim dia una visita al Museu del Ferrocarril de Vilanova.
Volia penjar aquí les fotos, però les podreu veure millor aquí.
I una altra cosa que ens ha passat: quan vam arribar a casa vam trobar entre les fulles de l'enciam una eruga. La vaig posar en una tortuguera amb una mica d'enciam i dos dies després havia fet el capoll. I... una setmana després en va sortir una papallona! Quina alegria haver pogut veure-ho!! Era com màgia!

Hemos estado de vacaciones...
... i no he tenido tiempo de venir aquí a explicar cómo iban ni qué hacíamos.
El resumen de lo que hemos hecho es este: hemos estado en un pueblo de la provincia de Huesca. 15 días. Con nosotros se quedó Ori, el otro hermano de Marta. Ha sido genial para todos.
Hemos hecho, sobre todo, deberes! (para poner a cualquiera de los nervios!), alguna excursión, hemos visitado a unos amigos (gracias!!! fue un día maravilloso!), montado a caballo, ido al río (donde Marta y Anna se mojaron de la cabeza a los pies :-D), pintado, dibujado, ... Muchas cosas y muy pocas! Cuando estás de vacaciones parece que el tiempo
corre más i no tienes tiempo de hacer aquello que te gustaría o que querrías.

He aprendido a hacer trenzas de 10 cuerdas!! Son bonitas y fáciles de hacer.
Para acabar las vacaciones: una caipirinha (mañana os explicaré como se hace para que podais probarla).
Y el último día fuimos a visitar el Museo del Ferrocarril de Vilanova.
Quería colgar aquí algunas fotos, pero podreis verlas mejor aquí.
Y otra cosa que nos ha pasado: cuando llegamos a casa me encontré una oruga entre las hojas de una lechuga. La puse en una tortuguera pequeñita con un poco de lechuga y a los dos días había hecho un capullo y... una semana después salió la mariposa! Qué alegría haber podido verlo!! A todos nos gustó mucho ver la magia de la metamorfosis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada