dimarts, 6 de novembre del 2007

Tami

La Tami és un carea leonés. Per a qui no conegui la raça pot trobar més informació aquí. A aquesta web, la gossa que surt a la foto és l'àvia de la Tami, una gossa maquíssima que es diu Llumbre i viu en un poblet preciós de la província de Zamora. També hi ha més informació aquí i en aquest estudi de la Universitat de Lleó.
La cosa més graciosa que m'ha passat passejant la Tami va ser un dia quan encara era un cadell que un senyor em va preguntar la seva raça i quan li vaig dir em va respondre que ja se li veia en la cua que venia de lleons. ;-)


Tami es un carea leonés. Para quien no conozca la raza puede encontrar información aquí. La perra que sale en la foto en esta web es la abuela de Tami, una perra preciosa que se llama Llumbre y que vive en un pueblo precioso de la provincia de Zamora. También hay más información aquí i en este estudio de la Universidad de León.
Lo más gracioso que me ha pasado paseando a Tami fue un día, cuando aún era un cachorro, en que un hombre me preguntó su raza y cuando se la dije me contestó que ya se le veía en la cola que venía del león. ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada