diumenge, 29 de març de 2009

Marató de ganxet.

Amb les companyes del curs d'amigurumi vam quedar en fer una marató de ganxet aquest cap de setmana. El tema: coses pendents. Totes teníem coses per acabar.
Per a mi ha estat molt profitós:
He acabat la granota de la Marta que feia molt de temps que esperava perquè no sabia com fer-li els ulls. He acabat un ós que m'havien encarregat. I he fet un altre elefant (m'encanta com queden aquests elefants grassonets, i volia provar de fer la trompa d'una altra manera) i un monstre pelut amb uns ulls enormes al que hem batejat com a Pelut.
Maratón de ganchillo.
Con las compañeras del curso de amigurumis quedamos en hacer una maratón de ganchillo este fin de semana. El tema: cosas pendientes. Todas teníamos cosas por acabar.
Para mí ha sido muy provechoso. He acabado la rana de Marta que hacía mucho tiempo que esperaba porque no sabía como hacerle los ojos. He acabado un oso que me han encargado. Y he hecho otro elefante (me encanta cómo quedan estos elefantes gorditos, y quería probar a hacer la trompa de otra forma) y un monstruo peludo al que hemos bautizado como Peludo.

Cap comentari:

Publica un comentari