dimarts, 15 de setembre del 2009

Projectes setmanals.

Molt sovint faig llistes de coses que vull fer. No en faig gaires perquè no tinc temps. I al final faig una llista nova, amb una pila de coses noves. I em torna a passar el mateix.M’agradaria (propòsit del nou curs) dedicar-me més a fer coses. Posar-me projectes més reals, més concrets, més propers. Tirar-los endavant, marcar dates per tenir-los acabats. A veure si d’aquesta manera m’hi poso més. Projectes setmanals, a curt termini. Crec que em funcionarà bé.
I per a aquesta setmana... pintar unes samarretes que volia haver fet a l’estiu, acabar els mitjons del Pau, acabar de filar la llana verda/teula, buscar les robes que vaig comprar per fer un quilt (serà el primer!!!).

Proyectos semanales.
Muy a menudo hago listas de cosas que quiero hacer. La mayoría de esas cosas no las hago porque no tengo mucho tiempo. Y al final hago una lista nueva, con un montón de cosas nuevas... y me vuelve a pasar lo mismo.Me gustaría (propósito del nuevo curso) dedicarme más a hacer cosas. Pensar proyectos más reales, más concretos, más cercanos. Hacerlos, teniendo pensado cuándo quiero tenerlos terminados. A ver si de esta forma me dedico más a ellos.
Proyectos semanales, a corto plazo. Creo que me irá mejor.Y para esta semana... pintar unas camisetas que quería haber hecho en verano, terminar los calcetines de Pau, acabar de hilar la lana verde/teja y buscar las telas que compré para hacer un quilt (el primero!!!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada