dimecres, 19 de gener del 2011

Plantes més boniques.

D'aquí a uns dies (o mesos) tindré les plantes molt més boniques. I a més a més estalviaré aigua :D
Tinc una galleda (la de la foto) al costat de la dutxa i tota aquella aigua que normalment llencem fins que l'aigua surt prou calenta com per a atrevir-nos a ficar-nos-hi a sota la recullo a la galleda. Quan tinc la galleda plena, és a dir, en 3 o 4 dies, rego les plantes amb aquesta aigua.

Abans podien passar setmanes (sí, sí, setmanes!) sense que les reguéssim. Pobretes, oi? Per això només tenim cactus, que són els únics que sobreviuen aquí. Ara a veure si ho aconseguim i es posen tots molt bonics!
***
Plantas más bonitas.
Dentro de unos días (o meses) tendré las plantas mucho más bonitas. Y además ahorraré agua :D
Tengo un cubo (el de la foto) al lado de la bañera y toda el agua que normalmente tiramos hasta que sale el agua lo suficintemente caliente como para atrevernos a meternos debajo, la recojo en el cubo. Cuando tengo el cubo lleno, es decir, en 3 o 4 días, riego las plantas con esa agua.
Antes podían pasar semanas (sí, sí, semanas!) sin que regáramos. Pobrecitas, ¿verdad? Por eso sólo tenemos cactus, que son los únicos que sobreviven aquí. A ver si ahora lo conseguimos y se ponen mucho más bonitos!

2 comentaris: