dilluns, 9 de gener del 2012

NYR

Tots ens proposem coses per canviar, millorar, començar o acabar, quan comença un nou any. Propòsits d’any nou. O en anglès ‘New Year Resolutions’. Propòsits que moltes vegades queden en no res a mida que avancen els dies. Però la qüestió és tornar a començar, cada dia, com si fos el primer de l’any i tornar a tenir les mateixes ganes de canvi cada cop que recomencem.
Aquest any he decidit que no escriuré al blog els caps de setmana. És temps per als meus, per als de casa. I tinc ganes que sigui així (encara que costa, eh!). I més perquè quan ho vaig comentar em van donar les gràcies. Em va sobtar, però em sembla normal que tinguin ganes de no compartir.
Una altra coseta que m’he proposat i estic fent la vaig veure al blog de la Jedidja i em va agradar molt: portar un petit dietari del dia a dia. No cal escriure molt, 4 ratlles, petit recordatori del que hem fet, del que he pensat, del que ens ha fet feliços o ens ha posat tristos. Memòria dels dies que estem vivint.
***
Todos nos proponemos cosas para cambiar, mejorar, empezar o terminar, cuando empieza un nuevo año. Propósitos de año nuevo. O en inglés ‘New Year Resolutions’. Propósitos que muchas veces quedan en nada a medida que avanzan los días. Pero la cuestión es volver a empezar, cada día, como si fuera el primer día del año y volver a tener las mismas ganas de cambio cada vez que recomenzamos.
Este año he decidido no escribir en el blog los fines de semana. Es tiempo para los míos, para los de casa. Y tengo ganas de que sea así (aunque cuesta, eh!). Y más porque cuando lo comenté me dieron las gracias. Me sorprendió, pero entiendo que no tengan ganas de compartir.
Otra cosa que me he propuesto y estoy haciendo la vi en el blog de Jedidja y me gustó mucho: llevar un pequeño dietario del día a día. No hace falta escribir mucho, 4 líneas, pequeño recordatorio de lo que hemos hecho, de lo que he pensado, de lo que nos ha hecho felices o nos ha puesto tristes. Memoria de los días que estamos viviendo.

4 comentaris:

  1. només en faré una de NYR: tenir més paciència MOLTA més paciència.

    Difícil eh?

    ResponElimina
  2. Aquesta que dius tu, Belen, la faig jo cada any, i també cada dia, i cada minut del dia!
    ;)
    Com va tot, guapa?

    ResponElimina
  3. es que fer entrades al blog cada dia es molt estresant , finalment vaig decidir fer nomes dos o tres al mes.

    roser

    ResponElimina
  4. Great! You also write/draw a Daybook!

    ResponElimina