dimarts, 20 de març del 2012

Estic...

:: desitjant sortir de la feina per fer un munt de coses que tinc en ment. El dia és molt més maco a l’hora de sortir :)
:: decidida a posar ordre a casa: un lloc per a cada cosa i cada cosa al seu lloc. I si no hi ha lloc per a tot... alguna cosa sortirà per la porta.
:: desitjant fer la coca que aquest matí em demanava l’Íria.
:: contenta de tenir el sopar mig fet, així podré estar una estona més llarga amb els nens, ajudant-los amb els deures :p
:: gaudint molt dels passejos matinals, hi ha pau, tranquil·litat, se senten els ocellets; fins i tot m’agrada la Sagrada Família a aquestes hores.
:: indecisa de com fer el xal verd. En tenia un bon tros i l’he desfet perquè en algun lloc m’havia equivocat i em faltava un punt. No sé si fer-lo de ganxet...
:: pensant quin dia faré crestes al forn. Potser dijous, que demà ho tinc més complicat.
:: comptant els dies que falten per a les vacances de setmana santa. Quines ganes que arribin! I fent plans per als dies de vacances. Però són tantes les coses que vull fer que hi ha moments que penso que no podré fer-ne ni la meitat!
:: amb moltes ganes de provar dues receptes de productes de neteja, a veure si em surt bé i si van tan bé com diuen. Si és així ja ho sabreu ;)
:: encantada que avui comenci la primavera. Què podríem fer per celebrar-ho? Faràs alguna cosa tu també?
***
Estoy...
:: deseando salir del trabajo para hacer un montón de cosas que tengo en mente. El día es mucho más bonito a la hora de salir :)
:: decidida a poner orden en casa: un sitio para cada cosa y cada cosa en su sitio. Y si no hay sitio para todo… algo tendrá que salir por la puerta.
:: deseando hacer el bizcocho que me pedía Íria esta mañana.
:: contenta de tener la cena medio hecha, así podré estar un rato más largo con los niños, ayudándolos con los deberes :p
:: disfrutando de los paseos matinales, hay paz, tranquilidad, se oyen los pájaros; incluso me gusta la Sagrada Familia a esas horas.
:: indecisa de cómo hacer el chal verde. Tenía un buen trozo tejido, pero lo he deshecho porque me había equivocado en algún sitio y me faltaba un punto. No sé si hacerlo de ganchillo…
:: pensando qué día haré las empanadillas en el horno. Quizá el jueves, mañana no podré.
:: contando los días que faltan para las vacaciones de semana santa. ¡Qué ganas de que lleguen! I haciendo planes para esos días de vacaciones, pero son tantas las cosas que quiero hacer que hay momentos que pienso que no podré hacer ni la mitad de ellas!
:: con muchas ganas de probar dos recetas de productos de limpieza, a ver si me salen bien y si van tan bien como dicen. Si es así ya os enteraréis ;)
:: encantada de que empiece la primavera. Qué podríamos hacer para celebrarlo? Harás algo tú también?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada