dimarts, 24 d’abril de 2012

Entre mans.

Fa dies que no sé què fer, tantes coses al cap i després... no sé per on començar. Fins ahir, que vaig remenar per tot arreu fins que vaig trobar on havia posat aquesta llana. Sembla mentida com es poden amagar les coses en un pis petit on no hi ha lloc per a res!!! I després el patró. Tooorna a remenar!
Al final, quan ja ho tenia tot, vaig poder començar a teixir una miqueta. Era tardíssim, però em venia molt de gust començar. I quin plaer! Un projecte que tenia ganes de fer i que penso que quedarà molt bonic.
La llana, si no l'heu conegut, és la del baggy bolero que un cop acabat no ens va fer el pes a ningú i quan vaig veure el patró d'aquest xal no vaig dubtar ni un moment en desfer-lo.
***
Entre manos.
Hace días que no sé qué hacer, tantos proyectos en mente y después no sé por dónde empezar. Hasta ayer, que me puse a buscar esta lana. ¡Es increíble cómo pueden esconderse las cosas en un piso pequeño donde no hay sitio para nada! Y después el patrón. ¡Vuelta a buscar por todos sitios!
Al final, cuando ya lo tuve todo, empecé a tejer un poco. Era tardísimo, pero me apetecía mucho empezar. ¡Y qué placer! Un proyecto que tenía ganas de tejer y que pienso que va a quedar muy bonito.
La lana, si no la habéis reconocido, es la del baggy bolero que una vez terminado no nos gustó y cuando vi el patrón de este chal no dudé ni un momento en deshacerlo.

1 comentari:

  1. je je je , a mi tambe em pasa que guardo lees coses tan ben guardades que despres no se on son i en Jordi se'n enfot i em diu que busci a la nevera , al microones......
    ja veuras com aquesta llana esta feta per aquest xal

    roser

    ResponSuprimeix