dilluns, 18 de juny del 2007

Sense suport gràfic.

No hi ha fotos, així que no ho podeu veure, però ha estat un cap de setmana genial.
Dissabte a matí, integrament a la cuina: pastís rere pastís. A tarda havíem d'anar a la festa sorpresa que fèiem els pares als nostres fills que han acabat la Primària. No en sabien res. Genial! Era molt divertit veure les cares que feien quan anàvem arribant tots al centre cívic on es feia la festa. Ens anàvem trobant i cada pare havia inventat una mentida creïble a casa seva ejejejeje Boníssim!
I quan la Marta em va preguntar que des de quan ho sabíem i li vaig dir que des de principi de curs... jajajajjajaja
Una festa molt maca.
Diumenge: costellada a Arenys i festa de l'Anna i el Pau. M'ho vaig passar molt i molt bé. I em sembla que a tothom li va passar el mateix. Gaudir del lloc, del dia, dels infants i dels amics, sobre tot dels amics. Tot amanit amb una mica de descans a l'hora de vigilar els nostres fills (suposo que qui més notava això era jo, però).
Aquesta tarda jugarem amb el tren i el trencaclosques que els van regalar. En tenen moltes ganes.

Sin soporte gráfico.
No hay fotos, así que no podéis verlo, pero ha sido un fin de semana genial.
El sábado por la mañana, íntegramente en la cocina: pastel tras pastel. Por la tarde teníamos que ir a la fiesta sorpresa que hacíamos los padres a nuestras hijas e hijos que han acabado la Primaria. ¡No sabían nada! ¡Genial! Era muy divertido ver las caras que ponían cuando iban llegando al centro cívico donde se hacía la fiesta. Nos íbamos encontrando y cada padre había inventado una mentira creíble en su casa jejejeje ¡Buenísimo!
Y cuando Marta me preguntó que desde cuándo lo sabíamos y le dije que desde principio de curso.... jajajajajjaaja
Una fiesta preciosa.
El domingo: costellada en Arenys y fiesta de Anna y Pau. Me lo pasé muy muy bien. Y creo que a todo el mundo le pasó lo mismo. Disfrutar del lugar, del día, de los niños y de los amigos, sobre todo de los amigos. Todo aliñado con un poco de descanso a la hora de vigilar a nuestros hijos (supongo que quien más notó esto fui yo jejeje).
Esta tarde jugaremos con el tren y con el rompecabezas que les regalaron. Tienen muchas ganas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada