dimecres, 23 de juliol del 2008

Acomiadar-se.

Aquest matí, a la vora ja de la feina, una noieta, una nena encara, ha corregut fins a la cantonada per cridar al seu pare ‘Acomiada’t, no?’ . Ell ha tornat enrere i ... I no sé què ha passat.
Acomiadar-te de les persones que estimes, acomiadar-te quan marxes, quan surts de casa, és dir-los un altre cop que els estimes, que els enyoraràs el temps que estiguis fora, que t’agradaria estar amb ells, però també els dius que tornaràs i que estareu junts llavors. Acomiadar-se, amb un petó i una abraçada. I ha una manera millor?

Despedirse.
Esta mañana, cerca ya del trabajo, una chica, una niña aún, corría detrás de su padre, hasta la esquina, para gritarle ‘Despídete, ¿no?’. Él ha vuelto atrás y... Y no sé qué ha pasado.
Despedirte de las personas a las que quieres, despedirte cuando te marchas, cuando sales de casa, es decirles otra vez que les quieres, que los echarás de menos cuando no estés, que te gustaría quedarte con ellos, pero también les dices que volverás y que entonces estaréis juntos. Despedirse, con un beso y un abrazo. ¿Hay una forma mejor?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada