dilluns, 15 de desembre de 2008

Coca.

M’han demanat una recepta i aquí la teniu. Sense foto, perquè quan fem la coca mai no me’n recordo de fer-la al moment i després sol desapareixer massa de pressa.

Coca.
Ingredients:
1 iogurt natural, 3 ous, 1 mesura del iogurt d’oli, 2 1 i 1/2 mesures del iogurt de sucre, 3 mesures del iogurt de farina, 1 culleradeta (o dues) de sucre de vainilla, 1 sobre de llevat Royal, Nesquick.
Preparació:
Encendre el forn per que es vagi escalfant mentre preparem la massa.
Posar tots els ingredients (tret de llevat) en un bol. Barrejar bé (jo ho faig amb les varetes, la meva germana ho fa amb el minipímer i queda molt diferent). Un cop ben barrejat afegir-hi el llevat. Tornar a remenar. Abocar la meitat de la massa en el motlle fent que quedi en una meitat del motlle (posa-hi a sota alguna cosa que ho aixequi per que s’aguanti en aquella banda). A la massa que queda al bol afegir-hi 2 cullerades de Nesquick, remenar i abocar-ho al motlle, a la banda que no hi ha res. Quedarà una coca amb un tros de xocolata i un tros sense.
Ficar al forn, i deixar a forn mig durant 20-30 minuts, fins que punxant amb una agulla surti ben neta.

Coca o Bizcocho.
Me han pedido una receta y aquí está, sin foto, porque cuando hacemos una coca nunca me acuerdo de hacerla en el momento, y luego suele desaparecer demasiado deprisa.
Receta de la Coca.

Ingredientes:
1 yogur natural, 3 huevos, 1 medida del yogur de aceite, 2 1 y 1/2 medidas del yogur de azúcar, 3 medidas del yogur de harina, 1 cdita. (o dos) de azúcar de vainilla, 1 sobre de levadura Royal, 2 ó 3 cucharadas de Nesquick.
Preparación:
Encendar el horno para que vaya calentándose mientras preparamos la masa.
Poner todos los ingredientes en un bol excepto la levadura. Revolver bien (yo lo hago con las varillas, mi hermana con el minipimer y queda muy diferente). Cuando se ha mezclado bien añadir la levadura. Mezclar bien. Poner la mitad de la masa en un molde intentando que quede en una mitad del molde (poniendo algo debajo del extremo opuesto del molde). A la masa que queda añadirle el cacao, revolver bien y verterlo en el molde, en el lado que no hay nada. Quedará un bizcocho con un trozo de chocolate y otro sin.
Meter en el horno, a fuego medio, durante 20-30 minutos, hasta que pinchándolo con una aguja ésta salga limpia.

Cap comentari:

Publica un comentari