dimarts, 14 d’abril de 2009

El joc de les oueres.

Ahir vaig parlar d'aquest joc nou. La idea la vaig treure d'un blog d'una mare que ho feia amb una cartolina (però ara no és on era). Jo vaig pensar que les oueres anirien força bé pel que jo volia.
Cada nen tenia una ouera buida, amb el seu nom i un número a cada... ¿foradet? (no sé com anomenar-los jejeje). El joc consistia en posar a cada foradet tantes coses iguales com deia el número que hi havia al fons. No era una cursa així que no van haver de córrer i s'ho van passar millor. Vam fer-ho dins de casa perquè plovia, però també pot ser molt divertit fer-ho a l'exterior.
I aquests van ser els resultats:


....
Ja ho he trobat!!! Mireu aquí.

El juego de las hueveras.
Ayer hable de este juego nuevo. La idea la saqué del blog de una madre que lo hacía con una cartulina (pero no recuerdo cual era el blog). Yo pensé que las hueveras irían bien para lo que quería hacer.
Cada niño tenía una huevera vacía, con su nombre y un número en cada... ¿agujero? (no sé cómo llamarles jejeje). El juego consistía en poner en cada sitio tantas cosas iguales como indicaba el número que había debajo. No era una carrera, así que no tuvieron que correr y se lo pasaron mejor. Lo hicimos dentro de casa porque llovía, pero también tiene que ser muy divertido hacerlo en el exterior.
En las fotos de abajo se pueden ver los resultados.
....
Ya lo he encontrado!!! Mirad aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari