dilluns, 21 de març del 2011

Gràcies!

Quan em vaig plantejar escriure el blog, ho vaig fer per a mi, tenia ganes d'escriure sobre les coses que fèiem. De tant en tant miro enrere i veig com hem canviat tots, sobretot els nens, nosaltres també, i les coses que fem i la manera de fer-les també. I m'agrada. I també m'agrada la companyia de totes les persones que entren a llegir-lo.

 
Els blogs, penso, no viuen dels comentaris dels lectors, no s'alimenten d'ells, però fan més agradable la tasca de la persona que l'escriu, la meva en aquest cas. Ho he après amb el temps i mica en mica vaig deixant comentaris als blogs que llegeixo, perquè estic segura que us agradarà tan com a mi veure qui us ha visitat.
 
I a tots els que us atureu 5 minuts més que la resta per deixar-me un comentari i alegrar-me el dia amb les vostres paraules avui volia dir-vos: GRÀCIES!!!

***

Gracias.

Cuando me planteé escribir este blog, lo hice para mí, tenía ganas de escribir sobre las cosas que hacíamos. De vez en cuando miro lo que he ido escribiendo y veo como hemos cambiado todos, sobre todo los niños, pero nosotros también, así como las cosas que hacemos y la manera de hacerlas. Me gusta. Y también me gusta la compañía de las personas que entran a leerlo.
 
Los blogs, pienso, no viven de los comentarios de los lectores, no se alimentan de ellos, pero hacen más agradable la tarea del escritor, la mía en este caso. Lo he aprendido con el tiempo y poco a poco voy dejando comentarios en otros blogs, porque estoy segura de que os gustará tanto como a mí ver quién os ha visitado.
 
Y a todos los que os paráis 5 minutos más que los demás para dejarme un comentario y alegrarme el día con vuestras palabras hoy quería deciros: GRACIAS!!!

4 comentaris:

  1. Es veritat , penso el mateig que tu. Tan agradable es deixar un comentari , com que t'el deixin . roser

    ResponElimina
  2. gràcies a tu. és un plaer llegir-te.

    petons

    ResponElimina
  3. A mi me gusta venir a visitarte, la entradas que más me gustan suelen ser las que hablas de los niños y la del diario. Gracias por escribir cosas bonitas. petonets

    ResponElimina
  4. Gracies pel blog.
    El calendari d'advent no me'l vaig perdre cap dia, genial!
    Segueix amb imaginació i empempta :-)

    ResponElimina