dissabte, 12 de novembre del 2011

Desfer.

Quan acabes una cosa i en quasi un any i mig no te l'has posat... el millor és desfer-la i fer-ne una altra cosa. Això és ben fàcil tractant-se de projectes fets amb llana.
Ha estat el baggy bolero que vaig fer-me l'any passat. Molt maco. Però ha estat a l'armari tot aquest temps. Una llàstima!
Ahir vaig estar buscant a Ravelry i vaig trobar una coseta que em va agradar molt, així que avui mateix ja he desfet el baggy per poder començar-la. Us l'ensenyaré acabada!
***
Deshacer.
Cuando acabas una cosa y en casi un año y medio no te la has puesto... lo mejor es deshacerla y hacer algo nuevo. Esto es muy fácil en el caso de proyectos hechos con lana.
Ha sido el baggy bolero que hice el año pasado. Muy bonito. Pero ha estado en el armario todo este tiempo. Una lástima. Además la lana es preciosa.
Ayer estuve buscando en Ravelry y encontré una cosita que me gustó mucho, así que hoy mismo he deshecho el baggy para poder empezarla. Os la enseñaré acabada ;)

2 comentaris:

  1. home.........pero digam que es ..... que ara m'he quedat espectant , que sera , sera , el que et fas.
    la setmana pasada tambe vaig desfer un jersei que feia mes de dos o tres anys que no m'el posava no perque no m'agrades , sino perque no hi entrava. segurament en fare un xal o un echarpe.

    roser

    ResponElimina
  2. Un xal, serà un xal.
    Ara ja en saps una mica ;)

    ResponElimina