dilluns, 16 de febrer del 2009

A casa.

Tot el dia fora de casa. Amb presses. Amb el temps just per arribar als llocs (feina, escola, piscina...).
I arriba el cap de setmana i amb ell les ganes d’estar-me a casa. Surt el cansament de tots els dies amunt i avall i les ganes de descansar, de no moure’m, de pau.
Però (perquè sempre hi ha un però) sé que als nens els va molt bé sortir. Així que, ferm propòsit d’avui, dilluns: sortir ni que sigui una estoneta, cada dia, els caps de setmana. Que els toqui el sol, que corrin, que saltin, que cridin, que juguin, que gaudeixin de l’aire, del sol, de la pluja, del vent. Que en gaudeixin tant com es pot gaudir en una ciutat com Barcelona.
En casa.
Todo el día fuera de casa. Con prisas. Con el tiempo justo para llegar a los sitios (trabajo, escuela, piscina...).
Y llega el fin de semana y con él las ganas de estar en casa. Sale el cansancio de todos los días arriba y abajo y las ganas de descansar, de no moverme, de paz.
Pero (porque siempre hay un pero) sé que a los niños les va muy bien salir. Así que, firme propósito de hoy, lunes: salir aunque sólo sea un ratito, cada día, los fines de semana. Que les de el sol, que corran, que salten, que griten, que jueguen, que disfruten del aire, del sol, de la lluvia, del viento. Que disfruten tanto como se puede disfrutar en una ciudad como Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada