dimarts, 9 de novembre del 2010

Sobre la bufanda d'ahir.

Una amiga m'ha preguntat com l'he feta i aquí us ho explico per si a algú més li ve de gust fer-la.
És una bufanda molt senzilla de fer, perquè amb la llana amb què està feta no cal embolicar-se gaire. Vaig fer una cadeneta tan llarga com em va semblar bé per poder fer una o dues voltes al coll de les nenes i vaig teixir en punts alts amb una cadeneta al mig (no sé el nom del punt en català :D).
He trobat un patró molt divertit per la xarxa, mireu-lo aquí.
I ara us n'ensenyo una altra, curteta, que és feta amb el patró dels punts de llibre:
(encara no he rematat els fils jejeje).

També us deixo els enllaços a les opinions dels meus amics sobre el que ha passat a Barcelona aquest diumenge passat: el Xavier, el Ramon i el Shysh. Tres opinions ben diferents.

***
Sobre la bufanda de ayer.
Una amiga me ha preguntado como la he hecho y aquí os lo explico por si a alguien más le apetece hacerla. Es una bufanda muy senzilla de hacer, porque por la lana con la que está hecha no hay que complicarse mucho, la lana lo hace todo. Hice una cadeneta tan larga como me pareció bien para poder dar una o dos vueltas al cuello de las niñas y la tejí a puntos altos con una cadeneta en medio.
He encontrado un patrón que me ha gustado mucho, miradlo aquí.
Y ahora os enseño otra, cortita, que está hecha con el patrón de los puntos de libro (aún no he rematado el hilo).
También os dejo los enlaces a las opiniones de unos amigos sobre lo que ha pasado en Barcelona este domingo pasado: Xavier, Ramon y Shysh. Tres opiniones muy diferentes.

1 comentari:

  1. que ben guarnits que tens els teus nens, i ara a fer les que falten. roser

    ResponElimina